Marianne Gjerde, butikkleder for Magnor Glassverk viser fram kaffekoppen som glassverket har tatt fram i samarbeid med Jan Thomas og Brystkreftforeningen. 65 kroner av hver kopp som selges går til Brystkreftforeningen
Marianne Gjerde, butikkleder for Magnor Glassverk viser fram kaffekoppen som glassverket har tatt fram i samarbeid med Jan Thomas og Brystkreftforeningen. 65 kroner av hver kopp som selges går til Brystkreftforeningen

Rosa dager på glassverket

Denne helgen har Magnor Glassverk fokus på Rosa sløyfe-aksjonen med både moteshow, glassblåsing av kvinneinspirerte former, foredrag om brystkreft og lansering av en Rosa Sløyfe kaffekopp. Og på søndag blir det et Rosa sløyfe løp.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Få tilgang til alle artikler på Mitt Eidskog / Mitt Kongsvinger

Få de første 14 dagene for kr 5,-
(ordinær månedspris kr 99,-)

Kjøp

Powered by Labrador CMS